Sommarflört


Har provat den nya risifruttin - sommarflirt
Den va inte så god, gillar ju faktiskt inte risifrutti så ja, det kanske
va dumt att ens prova. Men man vill ju veta om man går miste om något.
Sylten va god :) men det är själva yougurtriset jag inte gillar. Tycker däremot mannafrutti
väldigt mycket. Erik fick äta upp den för jag kunde inte förmå min att tvinga i mig den.

Nyttig fruckost som ni ser :) saft, risifrutti och baguette :P (eller inte så nyttig) men men


Dagen har gått superfort, gick upp vid 8.. gick och la mig igen vid 9 (för erik låg fortf och sov)
blev jättetrött och sov fram til halv 11. Tippen va stängd idag (1 maj) så palnerna att åka och
lämna massa skräp blev inte av. Greta har dock fått sig en dusch och så har jag kammat bort endel
underull :P Nu är hon fin fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0