Hundhelg

Det har varit en Gretahelg den här helgen.. igår va det MH beskrivning och idag hundkurs. Gick bra för Greta igår på Mental Hälsan... Hon sprang inte iväg från "spökena" som kom ut ur skogen vilket jag va lite orolig över att hon kanske skulle, spec efter att ha sett olika klipp på youtube där hundarna flytt från spökena.

Filmade lite och kanske lägger ut de på youtube vid ett senare tillfälle. Är fruktansvärt trött just nu, har varit mycket den här helgen... nästa helg blir också ganska full av aktiviteter. Elsa fyller 3 år (eriks systerdotter) så det blir kalas på andra sidan sthlm och så ska vi till mina päron på kvällen och kolla på  eurovision.. mysigt!

Ja som bilden igårdagens inlägg kunde avslöja är jag förlovad nu :) Känner mig såå lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0