Snart är det fredag?

Eller hur?

Läängtar verkligen till tisdag em nästa vecka.. då är jag ledig 6 dagar och de ska bli så skönt att bara vara ett tag.. Åka lite skidor i fjällen, mysa med hjärtat och ta det lugnt :)

Saknar Erik väldans mycket, han lät som lite sur på telefonen idag fast jag gärna hade pratat av mig lite om allt idag. Men han har det stressigt när han kör runt i stockholm så jag får vänta tills ikväll. Då finns det mer tid.

Allt med lägenheten blir inte som jag vill och tänkt mig.. När man bestämt sig för att bo kvar, då dyker de upp någon spekulant igen och är beredd att betala mer. Men jag tror endå vi blir kvar här. Nu har vi ju tom burit in den nya soffan som va tung som f**n.. och jag svor på att jag aldrig skulle bära ut den igen, den ska få stå tills den ruttnar sönder *fniss*

Dom gamla sofforna (såldes på blocket)

 

Den nya soffan (köptes på MIO för en månadslön)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hur har det gått med flytten då? Har ni sålt och köpt nytt ännu?

2010-04-10 @ 13:08:30
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0