Otacksamma jag...

Jag skäms, maten va inge god. Kanske gick jag in med inställningen att de inte alls var vad jag ville ha. Jag åt lite iallafall, E tyckte jag skulle ta en panpizza istället men jag sa att jag ville äta grytan. Lämnade mer än halva talriken och E frågar om de inte va gott. Jo men jag blev mätt får jag ur mig. Tror han märkte att jag inte gillade maten, han bad mig säga ärligt om ja inte tyckte om. Jag LJÖG!... Det va gott, men jag blev mätt sa jag. *skäms* kände mig väldigt elak när han nu stått och lagat middag åt oss, så jag tog snabbt disken och plockade undan massa här hemma. Så kände jag mig iallafall lite bättre. Isf vet jag ju att han inte skulle bry sig om ja inte gillade maten, han vet hur jag kan vara så.


Middag


Middagsunderhållning


Disken = borttrollad


Nu ska jag ut med Greta en sista liten sväng och sen duscha och sova :)

Upp kl 05.45 i morgon då för att åka och jobba. 7 - 16.15 *snark*


Vi har sånt där duschhandtag som ändrar färg. Blått=kallt, Grön = lagom & Röd= hett
Vår funkar inte riktigt som den ska. För den visar grönt när de e kallt och blått när de e lagom. men men
man kan ju inte få allt här i världen ;)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha simpsons till maten , en självklarhet!

as najs med duschgrejen :D

2010-03-02 @ 20:51:20
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/
Postat av: Sandra Nilson

Okej ja jag ska försöka fixa papprerna (: Måste endå fixa ett papper till babyproffsen så man får en gratis babybox (:

2010-03-03 @ 11:49:10
URL: http://osandranilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0