Mitt nya liv?

God morgon. Sähär glad kan man bli när man får sova i husse & mattes säng... Idag tänkte jag faktiskt att jag skulle ta och bli nyttig. Det är ju snart! sommar! och jag är ju inte precis i strandform. Så from NU! Ska jag äta nyttigt och träna / promenera. Kanske har jag blivit smittad av bantningshetsen som finns överallt. På jobbet håller väl nästan alla på och bantar. Ifs tror jag inte maten på jobbet är spec nyttig eller näringsrik så det blir det till att hoppa över nu. Får ha med mig egna sallader osv istället. Det blir bra. På jobbet kommer maten ifrån ett storkök och hålls varm i värmeboxar. Tycker ofta den har väldigt lite om ens någon smak och jag har hört att mat som värms upp sådär förlorar mycket näring också. Nä nu får jag börja mitt nyttiga liv med en morgonpromenad i snöyran då, lämna Greta-Peta till dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0