Min dag i bilder

Jag blir såå jäkla trött på denna snö nu! och bättre blir det ju inte när det ska blåsa så in i h*vete också...


Helvetes jävla snö att aldrig sluta upp att snöa då...


Grannen svär nog minst lika mycket....


När och OM han får ut sin bil denna vinter....


Sen bar de iväg till garaget där E höll på och mecka medan jag uttråkad
till tusen stod och tittade på med fötter frysna till isklumpar...


Skruvas här, och slipar där... tillslut lyckades jag lura hem honom med lunch ;)


Tortelini med chasewnötter och körsbärstomater

Vi va en sväng på Jysk också. Köpte massa nytt till badrummet och så åkte vi på MIO för att kolla efter nya matbordsstolar och såg en soffa vi blev kära i. Vi har ju pratat om ny soffa så nu ligger de gamla ute på blocket, hoppas att vi kan köpa soffan snart. Man bara smälte in i hela soffan. Helt underbart!.. vill verkligen ha den och E tyckte om den me så de gjorde ju bara saken lättare för mig ;)

I morgon ska jag jobba, det ska bli såå skönt :P

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilson

Har faktiskt dragit ner på det väldigt mycket. Kan bli någon cigg ibland.

2010-03-05 @ 08:46:56
URL: http://osandranilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0