Kort dag på jobbet

Det blev en tidig men kort dag på jobbet. Eftersom vi bara hade 14! barn totalt och 5 pedagoger så tog jag ut två timmars komptid och åkte hem kl 13 idag :) va riktigt skönt fast jag är ju endå trött som ja.. Gick upp kl 05.45 och det var jobbigt vill jag lova. Var nästan så jag tänkte be E att hälla en hink kallvatten över mig så ja skulle vakna till.

Jag hämtade E vid garaget där han tilbringat sin förmiddag med att mecka med sin picup och så åkte vi hem och såg filmen vi hyrde igår (men inte såg eftersom det var sveriges värsta bilförare på tv) sen åkte vi och lämnade den och gick in på MIO. Så köpte vi vår nya soffa och jag är såå lycklig, den kommer om 6 - 8 veckor så nu gäller de bara att sälja sofforna vi har. Hoppas på att någon kanske vill köpa dom endå? är ju väldans fina.

Nu lagar jag middag, Hasselbackspotatis och Schnitselfileer med örtsmör och körsbärstomater. (bild kommer senare)
Efterätt estår av vaniljglass med chokladkross och varma hallon. Kvällsmys blir chips och kexchoklad ;)

ojj så "nyttigt" *host host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0