kom det som en blixt från klar himmel?

kan det vara så nu att poletten har trillat ner. något är galet.

Ja.. snart är det helg. Ska bli skönt att göra ingenting :) fast ja ska ju åka på soptippen med massa skräp, speciellt skräpet från sofforna.. för det blev myyyyycket skräp.. Plast, kartong osv. Plus att vi hade endel skräp sen innan :)

I morgon börjar jag kl 9.. men ja stänger... Dock är det bara 1 av mina barn där och endel andra är också lediga så jag hoppas på att kunna ta ut en timme komp på morgonen och börja vid 10 istället. Ska ringa i morgon och se hur läget ser ut :)

Nu ska jag se "halv 8 hoss mig" haha.. penisionärsvarning :P men ja gillar programmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0