Gryta

Ja idag blev det då gryta till middag. Är egentligen inte alls sugen på det men nu när hjärtat stått och lagat får jag väl äta det då :P

Jobbade till 5 idag så kännermig ganska sliten. Är iallafall ledig på torsdag eftersom de e lite färre barn och jag jobbat såå mycket på sista tiden. Det ska bli skönt :) Får väl hänga med E i garaget då, kanske skruva på min bil lite (eller inte)

Middagsbild


(spagettislev i brist på andra redskap...)

och detta är förklaringen till att andra matredskap saknades och även
vad min kvällsunderhållning kommer att bestå av..


Blandade gottigheter, sopor, disk, Älsklingens korv (som verkar vara nödvändig
mitt i matlagningen) pantflaskor och lite annat smått och gott... Go kväll mina kära läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0