Fredagsmys

Jobbdagen gick förvånadsvärt fort.. Började vid 10 (då jag tog ut lite komp) Hade fått en liten påskpressent av ägarna & chefterna.. en liten låda med några fina praliner i.. vågar man äta dom? :P va himla gulligt av dom tycker jag...

Hade två barn av mina 9 där idag. En som gick hem igår kom idag iaf, för allt hade vart normalt igår så.  Städade uteförådet lite på förmiddagen. Blev ganska bra faktiskt..

Det blev många byten av kläder på barnen idag, de fanns en stor "sjö" av smältvatten på gården och minstingen (som nu fått riktig fart på fötterna även utomhus) låg och simamde i de isakalla vattnet minst 5 - 6 gånger och var blöt ända in till blöjan. Torkskåpen va nog på hela dagen, på med de som va i torkskåpet och in med det man tog av.. Vantarna va även båtar i denna sjö så det blev till att vrida 1 liter vatten / vante innan man kunde hänga in dom på tork. Men det är härligt att se hur roligt dom har med vattnet så det är det värt

När jag slutade hade jag sån tur att E va färdig i stan så ja behövde bara vänta en timme på honom så kunde vi åka hem tillsammans.. annars had ejag fåt åka hem och sen tillbaka för att hämta honom. Nu sitter vi framför varsin dator :P hehe så romantiskt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0