Dålig uppdatering

På lääänge nu... Men jag är såå trött och så himla stressad. Kan inte sova en natt utan att vakna mist 14 ggr och kolla vad klockan är... Om det snart är dags att gå till jobbet... Inte ens på helgen kan jag sova ut, fasten jag vet att jag inte ska jobba dagen efter...

Har världens monsterarbetsvecka framför mig nu..
Måndag 7 - 14 + kurs 15-18
Tisdag 7.30 - 16.15
Onsdag 7 - 17 + P-möte 3 timmar efter det.
Torsdag 7-15 (EN kort dag...)
Fredag 8 - 16 Kurs hela dagen...

Och då ska jag ev ha föräldrarsamtal en halvtimme på Tisdag.. tror jag måste hoppa det.. det blir fööör mycket..
46,5 timmars jobb på en vecka + 2 timmar restid varje dag också... Fast man ska väl inte klaga :) Tycker det är skönt att ha ett jobb iallafall och ibland är de stressigare och ibland lugnare.. de gäller nog bara att försöka ta det lugnt även om det är mycket :)

Bara 2, 5 veckor kvar till påsk iaf.. då är jag ledig hela 6! Dagar :)

Ska bli skönt att bara vara med hjärtat då.. han jobbar också väldigt mycket just nu.. så det gör inte så mycket att jag har långa dagar, då hinner man inte sakna E så mycket. Men det är jobbigt att känna sig stressad gämt..


Nu ska jag stänga ner datorn och tvn för ikväll.. Ta en lång promenad med Greta, ta en dusch och ligga i sängen med en bok tills jag somnar :)

(föresten, de blir nog ingen långpromenad.. blir en kort.. de är ju livsfarligt att gå ute.. isgator överallt nu.. å jag som skulle börja komma igång med att springa två ggr i veckan.. de måste vänta tills jag har fast mark under fötterna) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0