Migrän & Räkningar

Efter en hektisk vecka på jobbet kan man nu så smått börja se  fram emot helgen. Ifs har vi möte i nynäshamn hela dagen i morgon, men det är iallafall lite annat än att vara på jobbet. Ser fram emot helgen, att få sova ut lite :)

Har en sån migrän just nu så jag har tryckt i mig 4 chokladbitar (skäms på mig) och tänkte nu slumra här på soffan en stund. Det blir en lång körning i morgon, lite jobbigt att behöva köra igenom Stockholm, inget jag ser fram emot.

Ja och så damp räkningen från HM ner i postlådan idag.. den var på "bara" 490 kr ;)

Härligt!




Nu måste jag ringa veterinären och se om Greta är vaccinerad mot kennelhosta.
Hon ska ju börja på dagis nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0