Vilken seeg dag

Vi har städat idag me (känns precis som förra helgen som gick åt till att städa och gå på visningar) Idag har vi inte städat lika noga, en hel del är ju fortfarande i städat skick sen förra helgen. Vi ska alltså ha visning i morgon igen och på måndag. Eftersom de inte verkade va någon som ville köpa vår lägenhet..

Samtidigt passar vi på att åka in till sthlm och gå på lite visningar där :)

Har alltså städat, sovit, städat, sovit lite till, kollat när E spelat spel och sovit lite mer. Är verkligen jättetrött idag. Men eftersom jag sovit så mcket nu på¨dan så lär jag väl ha skitsvårt att somna ikväll :P

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilson

Hoppas det går bra för dig med lägenheten! (:

Såg att du hade kommenterat mitt inlägg där jag har skrivit om vår lill pojk :P Det var helt underbart att få se honom på UL.

Kram Sandra

2010-02-21 @ 16:29:54
URL: http://osandranilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0