Vi ska flytta!

Förra helgens "äventyr" va två visningar på lägenheter. För vi ska flytta närmare stockholm så det blir närmare jobbet för oss båda. Nu har jag 3 timmar pendling per dag och det skulle vara skönt att ha gång/cykelavstånd till jobbet. Vår lägenhet ligger ute till försäljning nu och nästa helg är det visning hemma hos oss. Samtidigt så hade vi planerat att fara iväg på några visningar vi med. De vi tittade på i helgen va inget vi ville köpa.


Som jag hade städat inför fotograferingen... Låg på knä och torkade golven med en disktrasa då det va kvällen innan och jag hade ju glömt att jag slängt den gamla golvmoppen och ej köpt någon ny. Iallafall så blev bilderna jättefina, det var värt slitet att städa. Nu ska man bara hålla det snyggt till visningarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0