The "hell" varje månad

Ja welcome again...

Riktigt tufft på jobbet nu, fick ett problem att bära på mina axlar idag. Ja, det ska lösas då fast jag vet ärligt talat inte hur. Har fått lite tips osv, hoppas på att vi är fler som kan lösa detta. Men känns som ja är ensamast i världen. Haha.

Ja en ny dag i morgon. Bara kämpa på. Snart helg.

Åker hemifrån kl 06. är hemma till 17 i bästa fall.. E de normalt att jobba såhär mycket?

Skulle va skönt att få vara ledig.. Längtar till påsk nu då ja har en långhelg. Tänk så bra man hade när man gick i skolan och bara kunde slöa på dagarna och va ledig en vecka här å en vecka där osv :) Fast man blev ju inte precis rik av studiebidraget. (ja inte för att man blir rik av att jobba heller så)

haha.. Nä nu svamlar jag massor. Ut med hunden å mars panka i säng.. :)


(gammal bild i brist på nya) Skulle va gott med färskpressad juice nu men
jag har ju packat ner aparajten så då gick det inte. Synd för ja har massa
med frukt från visningarna i helgen som faktiskt skulle behöva ätas upp :P

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilson

Ja det börjar synas ordentligt nu!

Det är underbart speciellt när man känner att han rör sig lite då och då också! Klart att vi ska ses nån dag, bättre att du hör av dig när du inte jobbar jag kan inprincip närsomhelst. Måste bara passa in med buss o sånt skit också. Kram! <3

2010-02-24 @ 17:55:14
URL: http://osandranilson.blogg.se/
Postat av: Sandra Nilson

Jo det kan du ju göra om du vill det också! Haha bara det att jag är så jävla dålig på att förklara väg o sånt :P

2010-02-26 @ 11:41:37
URL: http://osandranilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0