Shopping på stan

Hade så fruktansvärt tråkigt hemma så jag ringde mamma som faktiskt skulle ner på stan med lillebror för att köpa pjäxor och lite annat. Så jag följde med ner och lillebror hittade finfina pjäxor och sen gick han hem (ja han tycker nog det är pinsamt att gå på stan med mamma och syrran.. något med åldern kanske?)

Så mamma och jag fortsatte iallfall runt på stan. Köpte lite nya underkläder på hm, tvättpåsar (till bhar) bummulspads och på Kapahl köpte mamma och jag varsitt par solglasögon (ja vi tyckte de kunde bli vår nu)


Va in en sväng på systemet också. Köpte ett rött vin och ett rosevin. Tänkte överraska älsklingen ikväll med en god middag och lite vin till. Problemet är väl bara att ja vette sjutton vad jag ska laga? och han vet inte när han tänkte komma hem... hmm.. blir klurigt dehär... Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej :) Allt bra med dig? Länge sen man såg dig, men Emma & Sandra har jag inte heller träfat på typ 100år...

2010-02-27 @ 13:32:44
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0