Morgonpromenad....

....avklarad.. Något tidigare än jag hade tänkt mig. Greta gnällde vid 7 imorse så då var det bara att gå upp och gå ut med henne. Hon är bra rolig när det kommer till pinnar, för hon ska alltid hitta en pinne att bära på, gärna en som är så stor att hon knappt kan få med sig den. Så kan hon släpa runt på pinnen i allt från 30 minuter till 60. Ända hem ska den och så blir hon sådär sur när hon inte får ta in den.





Nu ska jag koka en kopp tee och mysa ner mig i soffan en stund

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är jag, Helena :) Jag brukade vara med Emma & Sandra förut. Jag var bästa vän med Emma Buhre

2010-02-28 @ 15:43:16
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Helena

Allt bra med mig. Själv då? Om vardagarna så jobbar jag på Danderyds sjukhus. Helgerna blir till att ta det lugnt. Du då?

2010-02-28 @ 18:46:27
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0