Tråkiga söndagar

Söndagar är ju såååå tråkiga.. Hela dagen går som bara åt att ha ångest för att det snart är måndag igen..

Vi köpte glass igår på Coop.. tänkte att vi skulle lyxa till det lite och köpa någon som va lite dyrare.. vi väljer en som jag läser kostar 29.90.. eller vi väljer två.. Såna där små "koppar" med glass... Kollar på kvittot när vi kommer ut (tycte det hela blev lite dyrt) och ser att glassen kostade 45.90! Det var ju i det dyraste laget... *bäst glassen är god då*

Och... Den var så himla god... jag slukade hela min "kopp" den bara smälte i munnen och va helt oemottåndligt god...


Ekologisk kravmärk glass


I eftermiddag ska jag ta en joggingtur och diska helgens disk. Just nu känner jag mig lite för slö...

Vilka är ni föresten som läser min blogg? Har några läsare varje dag och gissar på att ni känner mig?
Så vilka är ni? En vet jag.. G....... :P Men ni andra...? Lägg en komentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0