SÖNDAG

Tänk att helgen alltid går så himla fort...känns som inte som man har gjort ett skit...

Igår var vi iallafall till Eriks syster och tittade på den nya bebisen.. Supersöt, fast verkade mest missnöjd.



När vi kom hem åt vi korvstoganoff med ris (vilken lördagsmiddag va) och till efterätt blev det massa onyttigheter.



Idag började jag dagen med en joggingrunda, förutom att man måste släpa och dra i Greta 2/3 av rundan är det ganska skönt att jogga och det har hitils kännts väldigt lätt endå. Idag kände jag för att bara skita i det och "vafan" vad jobbigt de va.. men jag gav mig inte och det kändes bra efteråt.

Greta och jag cyklade även upp till garaget och tittade till E som byter däck och fixar med bromsarna osv. Tog lite mer än en timme fram och tillbaka.. Fast då cyklade jag väldigt sakta så greta kunde "jogga" bredvid.


ikväll blir de fläskfile och potatis, eller om jag gör pommes, har inte bestämt mig än :)

Jobb i mrn, och sen föräldrarmöte.. blir ennu en låååång dag. Ska åka buss också (eftersom E ska fortsätta med bilen, som ska besiktas på tisdag) så jag hoppas han hämtar mig på kvällen så slipper jag åka buss hem så sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0