En tur till jysk

Skulle köpa trådbackar att ha i garderoberna för att få bättre ordning. Så vi åkte till jysk och dom hade precis en sån jag hade tänkt mig. Sen åkte vi även på Mio för att kolla efter en ny matta och nya matbordsstolar. Dock var vi ute i sista stund för en i personalen kom fram till oss efter att vi tittat en liten stund och undrade om hon kunde hjälpa oss innan dom skulle stänga. Då kände jag mig lite stressad så tyckte vi kunde ta det en annan gång då istället...

Sista inköpstället blev Coop.. Vi skulle köpa potatis till middan och glass till efterrätt. Hittade en fin lila blomma, en vit kruka, en bordstablett och en pläd där. och såhär fint blev det i vardagsrummet...

FÖRE



EFTER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0